SCIENCE IS ART OF GOD

متن مرتبط با «حرفی بزن متن» در سایت SCIENCE IS ART OF GOD نوشته شده است

حرفی بزن

  • نیلوبلاگ

    خدایا سکوتت بعضی وقتا واقعا آزار دهنده هست همیشه شنونده هستی و درد و دل های ما رو می شنوی چقدر دل بزرگی داری که این همه درد و رنج و تزرع های بندهات رو می شنوی و دم نمیزنی...... خدایا بسکوتت قبطه می خورم،،،خدایا به دل بزرگت حسادت می کنم،،،دل ما انقدر کوچیکه که نمی تونیم سکوت کنیم....خدایا کاش سکوت می کردیم و هیچ وقت زبون باز نمی کردیم....سکوت لازمه ولی افسوس که دیر متوجه می شیم.... در هر صورت دمت گرم و شکرت...

    ادامه مطلب